Agenția de Dezvoltare Regională Nord anunță un interviu pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor
Scopul general al funcției
- Oferirea asistenței ce ține de domeniul construcțiilor în elaborarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor, precum și îndeplinirea activităților programului de lucru din cadrul Agenției;
- Participarea la toate aspectele legate de dezvoltarea și implementarea activităților proiectului și efectuarea unei game complete de servicii consultative, de consultanță, de monitorizare, de colectare a informației și de evaluare cu scop și complexitate amplă, inclusiv cele legate de domeniul construcțiilor.
Manager
- Directorul ADR Nord
- Șeful secției management proiecte
Posturi subordonate
Sarcini și responsabilități:
- Participarea la implementarea generală și managementul programelor/ proiectelor incluse în programul Agenției;
- Asigurarea prezentării, revizuirii și aprobării în timp util a documentelor de proiect;
- Stabilirea liniilor directoare, privind monitorizare și evaluare pentru diferite componente ale proiectelor;
- Implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;
- Verificarea corectitudinii devizelor prezentate de către contractanții ADR Nord;
- Exercitarea controlului execuției lucrărilor, conform programului de verificare;
- Răspunde de stabilirea unor relații optime cu actorii implicați în implementarea proiectelor;
- Răspunde de rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității de construcție;
- Verificarea corectitudinii devizelor prezentate și a proceselor-verbale, în conformitate cu oferta prezentată de operatorul economic;
- Gestionarea sistemului de management al calității construcțiilor;
- Verificarea:
1. procedurilor tehnice de execuție a lucrărilor;
2. graficelor de execuție a lucrărilor aferente exigențelor esențiale;
3. proceselor-verbale privind lucrările executate.
- Coordonează vizitele la fața locului și consultările cu părțile interesate ale programului/proiectului;
- Întocmește și prezintă rapoarte în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele/proiectele din cadrul competenței lui/ei;
- Întocmirea planurilor de activitate/ dărilor de seamă/rapoartelor periodice;
- Efectuarea altor sarcini aferente funcției ocupate, după necesitate.
Cerințe minime
- Studii superioare tehnice;
- Abilități manageriale excelente;
- Experiență în domeniul sistemelor de calitate;
- Experiență de lucru în domeniul construcțiilor;
- Abilități în domeniul comunicațiilor electronice;
- Excelente cunoștințe de utilizare a computerului MS Office;
- Cunoașterea excelentă a limbii române, cunoașterea bună a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze va fi un un avantaj;
- Cunoașterea legislației din domeniul dezvoltării regionale și construcțiilor:
1) Legea nr. 438 din 28.12.2006 privind Dezvoltarea regională în R. Moldova;
2) Hotărârea Guvernului nr. 127 din 08.02.2008 privind măsurile de realizare a Legii nr. 438 din 28.12.2006 privind Dezvoltarea regională în R. Moldova;
3) Hotărârea Guvernului nr. 1305 din 21.11.2008 privind Consiliul Național de Coordonare a Dezvoltării Regionale;
4) Hotărârea Guvernului nr. 933 din 18.12.2012 privind Documentul Unic de Program 2013-2015;
5) Hotărârea Guvernului nr. 158 din 04.03.2010 privind aprobarea Strategiei Naționale de Dezvoltare Regională;
6) Hotărârea Guvernului nr. 285 din 23.05.1996 privind aprobarea Regulamentului de recepție a construcțiilor și a instalațiilor aferente;
7) Hotărârea Guvernului nr. 361 din 25.06.1996 privind asigurarea calității construcțiilor;
8) Strategia de Dezvoltare Regională Nord;
9) Planul Operațional Regional Nord.
Pachetul de remunerare
În conformitate cu Legea salarizării Nr. 847 din 14.02.2002 și Hotărârea Guvernului Nr. 743, anexa 4, cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor).
Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 30 august 2013.
Persoană de contact: Mariana Mihăescu, manager de oficiu.