Prima   -  Noutăți - Primul stoc de containere zincate, la Biruința

Primul stoc de containere zincate, la Biruința

30.07.2011   3168 accesări  

Vineri, 29 iulie, la Biruința a fost livrat primul stoc de containere zincate pentru colectarea deșeurilor, stocul fiind repartizat conform planului prevăzut de proiectul „Finisarea construcției poligonului pentru acumularea, sortarea și valorificarea deșeurilor menajere pentru 3 primării (7 localități): or. Biruința, Alexăndreni (s. Alexăndreni, s. Heciul Vechi, s. Grigorești, s. Tîplești, s. Țîpletești), s. Heciul Nou”, proiect implementat de Agenția de Dezvoltare Regională Nord (ADR Nord).

Livrarea primelor 93 de containere zincate completeză una din etapele proiectului menționat. Pînă în prezent, în cadrul aceluiași proiect, a fost livrată o autospecială „Kamaz”. Containerele și autospeciala intră în posesia APL Biruința și vor servi la evacuarea deșeurilor menajere solide din localitățile beneficiare. Menționăm că, în continuare, este planificată construirea platformelor speciale pentru containere. Autospeciala și utilajele necesare vor asigura buna desfășurare a colectării selective a deșeurilor menajere solide din regiunea respectivă.

Solicitantul proiectului „Finisarea construcției poligonului pentru acumularea, sortarea și valorificarea deșeurilor menajere pentru 3 primării (7 localități): or. Biruința, Alexăndreni (s. Alexăndreni, s. Heciul Vechi, s. Grigorești, s. Tîplești, s. Țîpletești), s. Heciul Nou” este Primăria orașului Biruința, raionul Sîngerei. Suma totală a proiectului este de 6 091 195,00 lei, din care 4 287 617,76 lei vor fi alocați de Fondul Național pentru Dezvoltare Regională (FNDR). Durata de implementare a proiectului este programată pentru 11 luni.

Obiectivul general al proiectului din Biruința este crearea, la nivel regional, a sistemului integrat de management al deșeurilor solide pentru 7 localități.

În urma vizitelor de monitorizare, specialiști de la ADR Nord au constatat că proiectul menționat se implementează conform planului de activități.