Agenția de Dezvoltare Regională Nord anunță un interviu pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor .
Scopul general al funcției
- Oferirea asistenței în dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției;
- Participarea la toate aspectele legate de dezvoltarea și implementarea activităților proiectului și efectuarea unei game complete de servicii consultative, de consultanță, de monitorizare, de colectare a informației și de evaluare cu scop și complexitate amplă.
Manager
- Directorul ADR Nord
- Șeful secției management proiecte
Posturi subordonate
Sarcini și responsabilități:
- Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor;
- Asistă la implementarea generală și managementul programelor/ proiectelor incluse în programul Agenției;
- Monitorizează alocarea, cererilor pentru eliberarea fondurilor, angajamentelor de fonduri și plăți a conturilor restante cu privire la programele/proiectele individuale;
- Monitorizează eliberarea fondurilor pentru contractanți, consultanți, furnizori și prestatori de servicii;
- Asigură prezentarea, revizuirii și aprobării în timp util a documentelor de proiect;
- Asistă la pregătirea ofertelor de proiect, termenilor de referință și conceptelor de proiect;
- Dezvoltă implementarea proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;
- Asistă la evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;
- Implementează strategia de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;
- Stabilește liniile directoare, privind monitorizarea și evaluarea proiectului pentru diferite componente ale proiectului;
- Coordonează cu Directorul și alți membri ai personalului ADR ca să fie îndeplinite cerințele de asigurare a monitorizării și evaluării;
- Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor;
- Coordonează vizitele la fața locului și consultărilor cu părțile interesate anumite ale programului/proiectului;
- Întocmește și prezintă rapoarte în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele/proiectele din cadrul competenței lui/ei;
- Asistă la pregătirea rapoartelor periodice;
- Centralizează Notificările primite de la beneficiari, pe fiecare prioritate și domeniu de intervenție;
- Oferă informații asupra evoluției implementării POR conducerii ADR, MDRC;
- Participă la elaborarea rapoartelor și informărilor către AM POR.
- Coordonează și supraveghează acțiunile de verificare financiară a implementării proiectelor beneficiarilor;
- Participă la pregătirea, monitorizarea și redirecționarea mijloacelor financiare pentru implementarea proiectelor;
- Participă la pregătirea rapoartelor de monitorizare a mijloacelor financiare;
- Efectuarea altor sarcini aferente, după necesitate.
Cerințe minime
- Studii economice, de preferință superioare;
- Cunoașterea Legislației Republicii Moldova;
- Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
- Competență în utilizarea computerului; cunoașterea aplicațiilor Microsoft și a softului 1C;
- Cunoștințe profunde și experiență în lucrul cu Standardele de Contabilitate ale Republicii Moldova;
- Cunoașterea excelentă a limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Abilitatea de a construi și a menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
- Abilități excelente de comunicare și manageriale.
Pachetul de remunerare
În conformitate cu Legea salarizării Nr. 847 din 14.02.2002 și Hotărârea Guvernului Nr. 743, anexa 4, cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor).
Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 26 martie 2013.
- Tel./fax: (231) 6-19-80
- E-mail: [email protected], [email protected]
- Adresa poștală: MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri, 8 A.
- Persoană de contact: Tatiana Vâlcu, manager de oficiu.