Prima   -  Anunțuri & invitații   -  Anunțuri - ANUNȚ privind organizarea interviului pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor (1)

ANUNȚ privind organizarea interviului pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor (1)

11.03.2013   2238 accesări  

Agenția de Dezvoltare Regionale Nord anunță un interviu pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor (responsabil de organizarea și monitorizarea activităților ce țin de examinarea și semnarea acordurilor de parteneriat, contractelor de achiziții publice privind achiziționarea de bunuri, lucrări sau servicii  în cadrul proiectelor administrate de ADR Nord).

Scopul general al funcției

  • Oferirea asistenței specializate în implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor administrate de Agenție;
  • Participarea la toate aspectele legate de dezvoltarea și implementarea activităților proiectului și efectuarea unei game complete de servicii consultative, de consultanță, de monitorizare, de colectare a informației și de evaluare cu scop și complexitate amplă.

Manager

  • Directorul ADR Nord;
  • Șeful secției management proiecte.

Posturi subordonate

Niciunul.

Sarcini și responsabilități

  • Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor,
  • Asigură prezentarea, revizuirii și aprobării în timp util a documentelor de proiect;
  • Asistă la pregătirea ofertelor de proiect, termenilor de referință și conceptelor de proiect;
  • Participă la implementarea și managementul programelor / proiectelor incluse în POR;
  • Coordonează procesul de îndeplinire a lucrărilor și serviciilor la proiectele administrate de Agenție;
  • Coordonează vizitele la fața locului și consultărilor cu părțile interesate anumite ale programului/proiectului;
  • Monitorizează eliberarea fondurilor pentru contractanți, consultanți, furnizori și prestatori de servicii;
  • Monitorizează alocarea, cererilor pentru eliberarea fondurilor, angajamentelor de fonduri și plăți a conturilor restante cu privire la programele/proiectele individuale;
  • Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor;
  • Stabilește liniile directoare, privind monitorizarea și evaluarea proiectului pentru diferite componente ale proiectului;
  • Coordonează și supraveghează acțiunile de verificare financiara a implementării proiectelor beneficiarilor;
  • Implementează strategia de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;
  • Întocmește documentația necesară procedurilor de achiziții în cadrul proiectelor realizate de Agenție;
  • Asistă la evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;
  • Gestionează, din punct de vedere juridic, contractele de finanțare din cadrul POR, precum și realizează activitățile de control intern și financiar pentru prevenirea și depistarea neregulilor care pot afecta interesele financiare ale agenției și ale FNDR.
  • Analizează contractele existente între Agenție, beneficiari și agenți economici etc. și le adaptează conform legislației;
  • Elaborează acordurile de parteneriat cu potențialii parteneri de dezvoltare naționali și internaționali în vederea implementării proiectelor regionale;
  • Elaborează, verifică și tine evidența contractelor, precum și debitele neachitate;
  • Ține permanent legătura cu agenții economici pentru lichidarea restanțelor;
  • Participă la negocierile purtate de Agenție privind încheierea contractelor privind implementarea proiectelor;
  • Arhivează documentele aferente activității, în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Oferă informații asupra evoluției implementării POR conducerii ADR, MDRC.

Cerințe minime

  • Studii superioare în Drept/ Managementul sectorului public și administrativ;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru în managementul proiectelor și a procedurilor de achiziții publice;
  • Cunoașterea excelentă a limbilor română și rusă; cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competențe în utilizarea computerului; cunoașterea aplicațiilor Microsoft;
  • Abilități excelente de comunicare și manageriale.

Pachetul de remunerare

În conformitate cu Legea salarizării Nr. 847 din 14.02.2002 și Hotărârea Guvernului Nr. 743, anexa 4, cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs:

  • Formularul de participare;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
  • Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor).

Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 26 martie 2013.

  • Tel./fax: (231) 6-19-80
  • E-mail: [email protected], [email protected]  
  • Adresa poștală: MD-3100, mun. Bălți, Piața Vasile Alecsandri, 8 A.
  • Persoană de contact: Tatiana Vâlcu, manager de oficiu.