Agenția de Dezvoltare Regională Nord, Secția management proiecte.
Funcție vacantă: Specialist în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor /INGINER-CONSTRUCTOR/ (1 unitate)
Scopul general al funcției: Oferirea asistenței în elaborarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției.
Sarcini de bază:
1. Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor,
2. Asistă la implementarea generală și managementul programelor / proiectelor incluse în programul Agenției,
3. Monitorizarea alocărilor, cererilor pentru eliberarea fondurilor, angajamentelor de fonduri și plăți a conturilor restante cu privire la programele / proiectele individuale;
4. Monitorizarea eliberării fondurilor pentru contractanți, consultanți, furnizori și prestatori de servicii;
5. Asigurarea prezentării, revizuirii și aprobării în timp util a documentelor de proiect;
6. Asistarea în pregătirea ofertelor de proiect, termenilor de referință și conceptelor de proiect;
7. Dezvoltarea implementării proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;
8. Asistarea în evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;
9. Implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;
10. Stabilirea liniilor directoare, privind monitorizarea și evaluarea proiectului pentru diferite componente ale proiectului;
11. Coordonarea cu Directorul și alți membri ai personalului ADR ca să fie îndeplinite cerințele de asigurare a monitorizării și evaluării;
12. Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor;
13. Coordonarea vizitelor la fața locului și consultărilor cu părțile interesate anumite ale programului / proiectului;
14. Întocmirea și prezentarea rapoartelor în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele / proiectele din cadrul competenței lui / ei;
15. Asistarea directorului în pregătirea rapoartelor periodice privind activitățile, orarul și starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard, în conformitate cu cerințele Guvernului, precum și ale altor agenții de finanțare;
16. Să verifice corectitudinea devizelor prezentate de contractanții ADR Nord;
17. Să verifice:
- proiectele tehnologice privind execuția lucrărilor de construcție;
- procedurile tehnice de execuție a lucrărilor;
- programele de verificare a execuției;
- proiectele de organizare a execuției (organizare de șantier);
- graficele de execuție a lucrărilor aferente exigențelor esențiale;
- procesele-verbale privind lucrările ascunse.
18. Să exercite controlul execuției lucrărilor conform programului de verificare;
19. Să controleze modul în care se efectuează recepția calitativă a materialelor și a elementelor de construcție;
20. Stabilește relații optime cu operatorii economici și APL, pentru rezolvarea în timp util si în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității de construcție;
21. Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor / actelor adiționale cu operatorii economici;
22. Efectuarea altor sarcini aferente, după necesitate.
Condițiile de participare la concurs:
Condițiile de bază:
|
Cerințele specifice:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor civile, minimum 3 ani (inginer în construcție);
- Cunoștințe temeinice privind: sistemul de calitate în construcții, documentele, conform legislației în vigoare ce reglementează activitatea în proiectări și executarea construcțiilor, recepția construcțiilor etc., întocmirea și analiza devizelor la lucrările preconizate etc.
- Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
- Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
- Experiență profesională în domeniul construcțiilor;
- Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
- Cunoașterea regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional: titluri / diplome / certificate, în confirmarea studiilor obținute - pentru funcțiile care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
- Copia cărții de muncă, ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioare, cu excepția cazurilor în care persoana este angajată pentru prima oară.
Cererea și documentele pentru participare pot fi prezentate la adresa:
Agenția de Dezvoltare Regională Nord, mun. Bălți, Piața Vasile Alecsandri, 8A
Tel.: /231/ 61980
E-mail: adrnord@gmail.com; office@adrnord.md
Data limită pentru prezentarea documentelor: 30.06.2012