Agenția de Dezvoltare Regionale Nord anunță suplinirea funcției de manager de oficiu. Contractul individual de muncă al actualului manager de oficiu urmează a fi suspendat, în legătură cu aflarea angajatului în concediul prevăzut de art. 124 din Codul Muncii al Republicii Moldova.
Scopul general al funcției
- Oferirea eficientă a serviciilor superioare de secretariat, cancelarie și sprijin administrativ directorului ADR Nord, personalului și CRD Nord.
Sarcinile de bază:
- Asigurarea serviciilor de asistență în birou pentru a asigura eficiența și eficacitatea în cadrul ADR;
- Receptarea, direcționarea și reproducerea apelurilor telefonice și mesajelor de fax;
- Menținerea sistemului general de evidență și înregistrarea corespondenței;
- Asistență în planificarea și pregătirea ședințelor, conferințelor și apelurilor telefonice de conferință;
- Răspunde la solicitări publice;
- Direcționarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
- Menținerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
- Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ și de secretariat pentru directorului ADR;
- Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;
- Furnizarea unor servicii de secretariat pentru CRD;
- Organizarea și asigurarea convocării ședințelor CRD;
- Elaborarea, pregătirea și prezentarea lucrărilor în cadrul ședințelor CRD;
- Întocmirea și semnarea proceselor-verbale în timpul ședințelor CRD;
- Asistarea președintelui și membrilor CRD în timpul dintre ședințe;
- Asigurarea înregistrării, păstrării și arhivării documentelor și a altor acte ale CRD;
- Asigurarea afișării pe pagina web a ADR a ordinii de zi, proceselor-verbale și deciziilor din timpul ședințelor, aprobate de CRD;
- Primirea și distribuirea corespondenței CRD;
- Efectuarea altor activități necesare pentru a asigura funcționarea eficientă a CRD.
Condițiile de participare la concurs:
Cerințe:
- Studii superioare în științe sociale, juridice sau alte științe conexe;
- Experiența anterioară într-o poziție similară este binevenită;
- Cunoașterea excelentă a limbii române, oral și scris, și a limbii ruse; cunoașterea limbii engleze va fi un avantaj;
- Competențe în utilizarea computerului; cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office;
- Abilități de comunicare și manageriale excelente.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
Data limită până la care poate fi depus dosarul de concurs este 15 martie 2013.
- Tel./fax: (231) 6-19-80
- E-mail: adrnord@gmail.com, office@adrnord.md
- Adresa poștală: MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri, 8 A.
- Persoană de contact:Tatiana Vâlcu, manager de oficiu.