Prima   -  Anunțuri & invitații   -  Anunțuri - ANUNȚ privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Nord

ANUNȚ privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Nord

13.04.2011   1749 accesări  

Agenția de Dezvoltare Regională Nord anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante:

1.     Specialist în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor (2 unități);

2.     Specialist în materie de strategie și planificare (2 unități);

3.     Specialist în finanțe și contabilitate;

4.     Specialist în comunicare;

5.     Jurist;

6.     Manager de oficiu.

Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este următoarea: 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția planificare strategică și programare  

Funcțiile vacante: Specialiști în materie de strategie și planificare ( 2 unități).

Scopul general al funcției:

  •  Oferirea îndrumării și executarea nevoilor ulterioare ale ADR și ale regiunii în baza principiilor de dezvoltare durabilă - implementarea durabilă primară a priorităților regionale frecvent identificate integrate cu perspective economice, sociale, culturale și de mediu.

Sarcinile de bază:

  • Conducerea, facilitarea și participarea în exercițiile de planificare strategică și inițiativele de management a ADR;
  • Asistarea în evaluarea nevoilor de asistență tehnică în sectoarele prioritare ale regiunii;
  • Coordonarea pregătirii planurilor de acțiuni detaliate pentru realizarea priorităților pe termen mediu și pe termen scurt identificate în Strategia de dezvoltare regională;
  • Actualizarea bazei de date a ADR cu datele relevante din regiunea de dezvoltare;
  • Evaluarea posibilităților și nevoilor de instruire cu privire la problemele de dezvoltare regională în ADR;
  • Asigurarea unei implicări corespunzătoare a APL, societății civile regionale și sectorului privat în activitățile de DR;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
  • Abilități excelente personale, de comunicare și manageriale.

Cerințele specifice:

  • Studii superioare în Management/Administrare Publică/Administrarea Afacerilor/Economie sau alte domenii legate de dezvoltare;
  • Experiența profesională minim 1 an de lucru cu strategiile/programele/proiectele de planificare, implementare și raportare;
  • Cunoașterea strategiilor de dezvoltare naționale și regionale;
  • Abilitatea de a forma și menține relații eficiente cu APL, ONG-uri și reprezentanți ai sectorului privat;
  • Abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine și a echipei, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția management proiecte  

Funcțiile vacante: Specialiști în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor (2 unități)

Scopul general al funcției:

  • Oferirea asistenței în dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției

Sarcinile de bază:

-       Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor;

-    Dezvoltarea implementării proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;

-Asistarea în evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;

-    Implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;

-       Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

 

Cerințele specifice:

  • Studii superioare în Management/Managementul sectorului public/Administrarea afacerilor;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
  • Experiența profesională în domeniul;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția financiară și achiziții

Funcție vacantă: Specialist finanțe și contabilitate

Scopul general al funcției:

  • Să fie responsabil pentru operațiile financiare și contabile generale ale Agenției conformStandardelor de contabilitate din Moldova;

Sarcinile de bază:

  • Organizarea metodologiei de contabilitate și de raportare în conformitate cu Standardele de contabilitate din Republica Moldova;
  • Pregătirea bugetului anual asupra costurilor;
  • Înregistrarea cu autoritățile fiscale locale și asigurarea ca toate rapoartele financiare și fiscale statutare să fie pregătite în timp util;
  • Stabilirea procedurii de raportare interne și externe, inclusiv administrarea contului, pentru a reflecta situația financiară a agenției;
  • Asigurarea ca toate articolele de venituri și cheltuieli să fie înregistrate în registrele locale și cărți în conformitate cu cerințele juridice din Republica Moldova și politica contabilă a ADR;
  • Organizarea salarizării angajaților;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Licențiat în Economie, de preferință, Finanțe și Contabilitate;
  • 3 ani de experiență ca contabil;
  • Cunoștințe profunde și experiență în lucrul cu Standardele de Contabilitate ale Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a legislației Republicii Moldova;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;
  • Cunoștințe de operare la calculator: aplicațiile Microsoft (Word, Excel, Acces, PowerPoint) și Internet.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Funcție vacantă: Specialist în comunicare

Scopul general al funcției:

  •  Să asigure îndeplinirea calitativă a sarcinilor și atribuțiilor ce țin de relațiile cu mass-media ale ADR Nord

Sarcinile de bază:

  • Să asigure politica de transparență a Serviciului de Presă, gestionează imaginea publică a instituției pe plan intern și extern, relațiile acesteia cu societatea, structurile statului și cetățenii;
  • Să ofere reprezentanților mass media informații veridice despre activitatea agenției;
  • Să participe la organizarea și desfășurarea conferințelor de presă ale factoriilor de decizie ai instituției;
  • Să realizeze și să mențină o permanentă legătură cu Agențiile de presă, posturile TV și radio, precum și cu edițiile periodice și cotidiene;
  • Să realizeze comunicate de presă;
  • Să gestioneaze și să monitorizeze plasarea informației pe site-ul oficial al ADR Nord;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente, preferabil în domeniul jurnalistic, relațiilor cu publicul;
  • Cursuri de perfecționare profesională în domeniul relațiilor cu publicul, administrației publice.
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Cunoașterea managementului relațiilor cu publicul;
  • Atitudini/comportamente - respect față de oameni, spirit de inițiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Funcție vacantă: Jurist

Scopul general al funcției:

  • Este asigurarea juridică a activității ADR Nord 

Sarcinile de bază:

  • Coordonarea exercitării controlului aplicării în cadrul agenției a legislației;
  • Coordonarea acordării asistenței metodologice în domeniu;
  • Reprezintă, în modul stabilit, interesele agenție în instanțele judecătorești și alte organe;
  • Răspunde de efectuarea, în termenii stabiliți, a controalelor și a activității de monitorizare și evaluare;
  • Răspunde de examinarea în termen a petițiilor ce țin de domeniul de activitate;
  • Răspunde de corespunderea cu legislația în vigoare a dispoziților, ordine, regulamente și a altor documente vizate;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente în drept;
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Cunoașterea managementului;
  • Abilități bune de comunicare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Funcție vacantă: Manager de oficiu

Scopul general al funcției:

  •  Oferirea serviciilor superioare de secretariat, cancelarie și sprijin administrativ directorului ADR, personalului și CRD-ului pentru a asigura că serviciile sunt furnizate într-un mod efectiv și eficient. 

Sarcinile de bază:

  • Asigurarea unor servicii de asistență în birou pentru a asigura eficiența și eficacitatea în cadrul ADR;
  • Recepționarea, direcționarea și reproducerea apelurilor telefonice și mesajelor de fax;
  • Menținerea sistemului general de evidență și înregistrarea corespondenței;
  • Asistență în planificarea și pregătirea ședințelor, conferințelor și apelurilor telefonice de conferință;
  • Răspunde la solicitări publice;
  • Direcționarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
  • Menținerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
  • Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente în drept;
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Cunoașterea managementului;
  • Abilități bune de comunicare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs:

1.      CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv); 

2.     Copia buletinului de identitate;

3.      Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale p/u a verifica veridicitatea lor);

4.      Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale p/u a verifica veridicitatea lor);

Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs 28.04.2011 

Tel/fax. - 231 6 19 80

e-mail adrnord@gmail.comoffice@adrnord.md  

adresa poștală - MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri 8a

persoana de contact - Bejan Olga, specialist cadre